Агенцията търси Административен сътрудник с френски език на свой клиент в района Идеален център в гр.София.

Основните характеристики на длъжността включват:
• Комуникация с клиенти на компанията и партньори в чужбина;
• Планиране и организиране на работния процес;
• Преводи от и на френски език във връзка с работния процес;
• Организиране на пътувания на управленския екип;
• Изготвяне на презентации, текущи справки и отчети.

Изисквания към кандидатите:
• Владеене на френски език на свободно ниво (писмено и говоримо) е задължително;
• Опит на подобна позиция е желателен;
• Отлични организационни умения и желание за работа в екип;
• Умение за разпределяне на времето.

Работодателят предлага:
• Отлично възнаграждение на позицията – нетно заплащане в размер на 1300 лв.
• Трудов договор и осигуровки;
• Работно време от 9:00 – 18:00 часа на петдневна работна седмица от понеделник до петък;
• Работа в позитивен и динамичен колектив.
• Възможност за развитие и дългосрочен ангажимент.

За да кандидатствате, моля да изпратите актуална автобиография, придружена със снимка на office@nanny.bg

Ще се свържем само с кандидатите, които са одобрени по документи.